بازیافت

  • از
کاغذ-کارتن

انواع کاغذ کارتن در ایران:

کارخانه کاغذ سازی یزد از قدمت بالایی بر خوردار است. در حال حاضر در شرکت تک کارتن یزد انواع مختلفی از کاغذ تولید می گردد. از آنها در صنایع کارتن سازی و تولید ورق (3لایه، 5لایه، 7لایه)  استفاده می گردد که به معرفی آنها می پردازیم.

کاغذ لاینر یا بازیافتی چیست:

با استفاده از بازیافت انواع مقوا و کاغذ در خطوط بازیافت شرکت تک کارتن یزد این کاغذ در رنگ ها و ابعاد متفاوت جهت استفاده در تولید ورق کارتن تولید می گردد.

بازیافت-کاغذ-کارتن

کیفیت خط بازیافت ضایعات تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کاغذ کارتن خروجی خواهد داشت.

گرماژ کاغذ تولیدی هر چه پایین تر باشد نشان دهنده کیفیت بالاتر خط تولید این کالاست. از این رو شرکت تک کارتن با تولید انواع کاغذ 100گرمی محصولی با کیفیت با قیمت کاغذ لاینر مناسب را ارئه داده است.

لذا شرکت تک کارتن با استفاده از بهترین دستگاه های بازیافت ضایعات وتولید کاغذ کارتن سازی توانسته، انواع کاغذ کارتن سازی از قبیل کاغذ ایرانی یا بازیافتی یا لاینر را به مشتریان با نازلترین قیمت ارائه دهد.

خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

کاغذ لاینر چیست:

کاغذ لاینر یا کاغذ لاینر ایرانی در لایه ی رو یا داخل مقوا (بنا به کاربرد ورق کارتن ساخته شده با آن در آینده) استفاده می گردد.

استحکام این ورق نسبت به بقیه ورق های مورد استفاده در حد متوسط است و از پرکاربرد ترین انواع ورق در صنعت ورق سازی است.

کاغذ لاینر در بازار به نام های کاغذ ایرانی یا کاغذ شبه کرافت نیز شناخته می شود. لذا در صورت نیاز به قیمت کاغذ لاینر با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاغذ لاینر یا کاغذ ایرانی یا کاغذ شبه کرافت با عرض 160 تا 240 سانتی متر با وزن 130 تا 200 گرم بر متر مربع در تولید انواع ورق کارتن سه لایه و ورق کارتن پنج لایه مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت مراجعه بفرمایید.

 

کاغذ کرافت چیست:

کاغذ کرافت در رنگ های مختلفی از قبیل نخودی، سفید، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و … عرضه می گردد.

کاغذ کرافت همچنین دارای وزن های متفاوتی است، گرماژ این نوع کاغذ از 120 تا 240 گرم می تواند ارائه گردد. 

از ویژگی های این کاغذ مقاومت بالا و نفوذ ناپذیری بالا در مقابل رطوبت است.

کاغذ کرافت اغلب جهت بسته بندی محصولات سنگین وزن از قبیل شیرهای پاکتی، آبمیوه، قطعات صنعتی و … با ترکیب با دو لایه کاغذ دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

در حالی که در گذشته این کاغذ از کشورهای چین و روسیه وارد ایران می گردید، شرکت تک کارتن یزد اقدام به تولید کاغذ کرافت ایرانی نموده است.

لذا جهت اطلاع از قیمت کاغذ کرافت با ما تماس بگیرید.

کاغذ سفید یا وایت تاپ:

رنگ این کاغذ همانگونه که از نام آن مشخص است سفید رنگ است و این کاغذ اکثرا در ترکیبات متفاوت جهت بسته بندی محصولاتی از قبیل پودر لباسشویی، کیک و کلوچه، تخم مرغ و … به دلیل استحکام بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

  • در شرکت تک کارتن یزد انواع کاغذ با عرض 80 تا 150 و 200 تا 240 سانتی متر و گرماژ100 و 130 تولید می گردد.
 

خط تولید کاغذ بازیافتی:

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که کاغذ چگونه درست میشود؟

در ویـدئو زیر شما می توانید مراحل تولید آن را مشاهده بفرمایید.