درباره ما

خط-تولید-ورق-کارتن-تک-کارتن

شرکت تک کارتن یزد

تولید ورق کارتن در انواع مختلف (سه لایه، پنج لایه) و ورق کاغذ (تست لاینر، لاینر، کرافت، وایت تاپ، فلوتینگ  و …)

شرکت ورق سازی و تولید کاغذ تک کارتن یزد، در سال 1382 به مدیریت آقای عبدالرحمان دانشیان تاسیس گردید. این شرکت در زمینی به وسعت 25،000 متر مربع  اقدام به احداث فضایی جهت تولید نمود.

در ابتدا این شرکت اقدام به تولید انواع ورق از قبیل ورق کارتن سه لایه، پنج لایه و … با عرض 90 تا 170 سانتی متر نمود.

این ورق ها با انواع ترکیبات از قبیل ورق کارتن (ایرانی-ایرانی-ایرانی)، (کرافت خارجی – فلوتینگ – تست لاینر)، (تست لاینر – ایرانی – ایرانی)، (سفید تک – ایرانی -ایرانی)، (تست لاینر – ایرانی – تست لاینر)، ( سفید تک – فلوتینگ – ایرانی) و … تولید گردید.

پس از تولید محصولاتی با کیفیت بالا تصمیم به توسعه ی واحد تولیدی و تولید انواع رول کاغذ از قبیل تست لاینر، وایت تاپ، لاینر (شبه کرافت، ایرانی) و فلوتینگ و …نمود.

هم اکنون با سال ها تجربه در زمینه تولید محصولات مذکور و با تکیه بر دانش فنی نیرو های انسانی توانسته ایم همکاری گسترده ای با شرکت های مختلف کارتن سازی و تولید ورق کارتن داشته باشیم.

شایان ذکر است، همواره هدف این مجموعه، ارائه ی با کیفیت ترین محصول و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان است. این محصولات با استفاده از جدید ترین ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید گردیده است. لذا همواره توانسته ایم رضایتمندی مشتریان را در این مجموعه کسب نماییم.

تمامی محصولات شرکت تک کارتن تست های استاندارد مربوطه را با موفقیت گذرانده است. این محصولات  با بالا ترین کیفیت آماده ارائه به مشتریان خواهد بود.

لذا در صورت نیاز به محصولات مذکور با ما در تماس باشید. 

چرا شرکت تک کارتن یزد؟

این شرکت همواره بر این بوده تا با استفاده از متخصصین تحصیل کرده و با تجربه و همچنین با بهره بردن از جدید ترین ماشین آلات دنیا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه کند.